Условия за Доставка  

Поръчаните продукти се доставят в подходяща за транспорт опаковка на посочения адрес за доставка или от най-близкия офис на куриерска фирма Еконт. В момента на доставката потребителят получава стоките с приемо-предавателен протокол (стокова разписка) с прикрепена касова бележка и фактура (при попълнени данни за фактура). Всеки продукт може да бъде прегледан преди заплащане на наложения платеж.  

I. Срокове за доставка:

1. За поръчки на продукти налични "На склад":     
- Поръчки, направени през делнични дни до 16:00 часа се доставят в рамките на 3 работни дни* за всички областни градове.     
- За всички останали населени места поръчките се доставят в рамките на 3-5 работни дни* след потвърждение на поръчката.

*Всички поръчки с метод на плащане "Банков превод" се експедират към клиента след постъпване на сумата на поръчката в банковата сметка на Prodesk.

*При повишена натовареност на куриерската фирма са възможни и по-дълги срокове от посочените.  В случай на промяна на срока за доставка по дадена поръчка, Prodesk.bg се задължава да уведоми Получателя с телефонно обаждане или по електронна поща (ако не бъде открит при позвъняване).

2. Продукти с удължен срок на доставка или изработка:
Някои продукти на уебсайта https://www.prodesk.bg/ са с удължен срок на доставка. В описанието на тези продукти се съдържа информация за конкретните срокове на доставка, като най-често те са между 15 и 30 работни дни.

3. Експресна доставка:
Предлагаме възможност за експресна доставка. Цената за експресна доставка може да варира спрямо количеството артикули и адреса за доставка. За целта се изготвя индивидуална оферта спрямо всяко запитване.  

II. Цени за доставка:

1. Поръчки на обща стойност над 49 лв с ДДС се доставят безплатно до адрес.

2. Цена за доставка до адрес на клиента за поръчки на обща стойност под 49 лв. с ДДС:
- Цената за доставката се изчислява спрямо поръчаните продукти и адрес за доставка.

III. Цени за монтаж

Монтаж на бюра:    
- 89 лв. с ДДС за монтаж на ергономично бюро.  

Монтаж на офис мебел:
По индивидуална оферта спрямо изделията, количеството и вида на закупеното оборудване.  

IV. Допълнителна информация

- Регулируемите бюра и столовете се доставят разглобени, във фабрична опаковка с инструкции за монтаж.

- В доставката не е включена услугата доставяне на стоки до съответния етаж, на който се намира Клиента. При желание от страна на клиента, такава услуга може да бъде договорена предварително със сътрудник на Prodesk.

- При възникнали въпроси и затруднения, свързани с монтажа, Клиентът може да получи съдействие на телефон +359 87777 4511.

- При получаване на стоките чрез куриер, Клиентът е длъжен да провери количеството и състоянието на получените артикули. В случай на констатирани неточности, Клиентът има право да откаже получаването им. 

- Възможно е стоки, посочени като налични "На склад" на сайта https://www.prodesk.bg/ да са с изчерпана складова наличност. В такива случаи екипът на Prodesk ще информира предварително Клиента по телефона или чрез електронна поща (ако не бъде открит при позвъняване) за очакваните срокове за доставка.

- Prodesk не отговаря за неизпълнение на сроковете по доставката, причинено от форсмажорни обстоятелства. При такъв случай, Клиентът няма право да отменя приемането на доставки, извършени със забавяне.

Prodesk.bg използва "бисквитки", които ни помагат да Ви осигурим по-качествено, по-бързо и по-безопасно ползване на нашата платформа. Оставайки на този уебсайт, Вие се съгласявате с използването на "бисквитки". Подробна информация е предоставена в "Политиката относно бисквитките". Ако не желаете да приемате "бисквитки", можете да ги деактивирате чрез настройките на Вашия браузър.