Поръчаните продукти се доставят в подходяща за транспорт опаковка на посочения адрес за доставка или от най-близкия офис на куриерска фирма Еконт. В момента на доставката потребителят получава стоките с приемо-предавателен протокол (стокова разписка) с прикрепена касова бележка и фактура (при попълнени данни за фактура). Всеки продукт може да бъде прегледан преди заплащане на наложения платеж.
I. Срокове за доставка:
1. За поръчки на продукти налични "На склад":
- Поръчки, направени през делнични дни до 16:00 часа се доставят в рамките на 3 работни дни* за всички областни градове.
- За всички останали населени места поръчките се доставят в рамките на 3-5 работни дни* след потвърждение на поръчката.
*Всички поръчки с метод на плащане "Банков превод" се експедират към клиента след постъпване на сумата на поръчката в банковата сметка на Prodesk.
*При повишена натовареност на куриерската фирма са възможни и по-дълги срокове от посочените. В случай на промяна на срока за доставка по дадена поръчка, Prodesk.bg се задължава да уведоми Получателя с телефонно обаждане или по електронна поща (ако не бъде открит при позвъняване).
2. Продукти с удължен срок на доставка или изработка:
Някои продукти на уебсайта https://www.prodesk.bg/ са с удължен срок на доставка. В описанието на тези продукти се съдържа информация за конкретните срокове на доставка, като най-често те са между 15 и 45 работни дни.
3. Експресна доставка:
Предлагаме възможност за експресна доставка. Цената за експресна доставка може да варира спрямо количеството артикули и адреса за доставка. За целта се изготвя индивидуална оферта спрямо всяко запитване.
II. Цени за доставка:
1. Поръчки на обща стойност над 49 лв с ДДС се доставят безплатно до адрес.
2. Цена за доставка до адрес на клиента за поръчки на обща стойност под 49 лв. с ДДС:
- Цената за доставката се изчислява спрямо поръчаните продукти и адрес за доставка.
III. Цени за монтаж
Монтаж на бюра:
- 149 лв. с ДДС за монтаж на ергономично бюро.
Монтаж на офис мебел:
По индивидуална оферта спрямо изделията, количеството и вида на закупеното оборудване.
IV. Допълнителна информация
- Регулируемите бюра и столовете се доставят разглобени, във фабрична опаковка с инструкции за монтаж.
- В доставката не е включена услугата доставяне на стоки до съответния етаж, на който се намира Клиента. При желание от страна на клиента, такава услуга може да бъде договорена предварително със сътрудник на Prodesk.
- При възникнали въпроси и затруднения, свързани с монтажа, Клиентът може да получи съдействие на телефон +359 87777 4511.
- При получаване на стоките чрез куриер, Клиентът е длъжен да провери количеството и състоянието на получените артикули. В случай на констатирани неточности, Клиентът има право да откаже получаването им.
- Възможно е стоки, посочени като налични "На склад" на сайта https://www.prodesk.bg/ да са с изчерпана складова наличност. В такива случаи екипът на Prodesk ще информира предварително Клиента по телефона или чрез електронна поща (ако не бъде открит при позвъняване) за очакваните срокове за доставка.
- Prodesk не отговаря за неизпълнение на сроковете по доставката, причинено от форсмажорни обстоятелства. При такъв случай, Клиентът няма право да отменя приемането на доставки, извършени със забавяне.